Search

Relacija: Thessaloniki - okolica Kavale

Kilometraža: 105km

Budžet: 120kn

Ručak/večera: tjestenina s gotovim umakom, grillana feta

Motivacija: N - 9, I - 10

Umor: N - 4, I - 3

Zadnja dva dana prije nego što smo stigli u Thessaloniki Nina nije motivacijski bila na najboljem nivou. To je bio dodatan razlog zašto smo u gradu ostali odmoriti dan duže nego što smo planirali. Nismo znali hoće li biti bolje nakon pauze, radi li se samo o krizi ili o finalnom zasićenju. Čak je bio prisutan i strah jer bez motiva je zaista nebrojeno mnogo puta teže voziti, a postavlja se i pitanje ima li tada smisla nastaviti. Zaista smo sretni što možemo reći da se Nina u svakom smislu oporavila. Sada smo oboje spremni za veliko finale - zadnjih 500 km do Istanbula.

Put kroz Grčku trebao bi biti prilično ravan, brdovite segmente odradili smo u Makedoniji i Albaniji. Zato nismo očekivali da će nam Thessaoloniki pri samom izlasku iz grada za kraj zapapriti. Već smo ranije primjetili da su Grci skloni strmim usponima, zaista nam nije jasno zašto se te ceste nisu mogle malo nagnuti u našu korist... Penjemo se na 500 m.n.v., a putem prolazimo kroz Ano Polis - stari grad Soluna. Tvrđave iz doba Osmanskog i Bizantskog carstva u kombinaciji s nevjerojatnim pogledom na grad uspjevaju nam odvratiti pažnju.

Ostatak vožnje teče prilično glatko. Grčka diše kulturom i povješću, često uz cestu nailazimo na arheološka nalazišta ili na ostatke građevina iz davnog doba. Isto tako izrazito nam je zanimljiv grčki alfabet. Putokazi na prvu izgledaju nečitko, no kada se zaista udubimo možemo pročitati skoro sva slova, barem Nina. Naime na fakultetu matematike često se umjesto nepoznanica koriste slova grčke abecede. Hvala PMF-u, tko zna kako bismo se inače snalazili u Grčkoj.

15ak kilometara prije našeg odredišta dolazimo do prekrasne pješćane plaže. Par kampera i motorista parkirano je uz rub plaže na travi, izgleda kao sigurno mjesto za kampiranje. Nema smisla voziti dalje u nepoznato, pronašli smo svoj dom. Brzo parkiramo bicikle, oblačimo kupaće i po prvi puta plivamo u Egejskom moru. More je osjetno toplije od našeg Jadranskog mora što nas jako veseli. Ogrnuti u ručnike, uz najslađe ukrano grožđe, dočekali smo vatreni zalazak sunca.