Search

Relacija: okolica Kavale - Arogi

Kilometraža: 145km

Budžet: 160kn

Ručak: tjestenina s tikvicama u umaku od vrhnja, kajgano i prženi halloumi sir

Motivacija: N - 8, I - 9

Umor: N - 7, I - 7

Tople zrake sunca probijaju se u šator i zovu nas van na plažu, kada bi barem svako jutro počelo ovako. Danas je na meniju 144km pa planiramo krenuti rano. Ipak, naš plan odmah na početku remeti probušena zadnja guma na Ghostu. Ovo je Ninino 4. bušenje tako da smo već lagano iznervirani, očito je i najmanji trn dovoljan da se guma probuši. Igor je sada već pravi maher pa problem rješava brzo.

Krećemo s vožnjom prekrasnom obalnom cestom s koje se pružaju nevjerojatni vidici na brojne prazne, pješćane plaže. Kristalno čisto more natjera nas da žalimo što ne možemo provesti još barem jedan dan ovdje. Uživanciju upotpunjuje i vjetar u leđa! Kilometri prolaze brzo i začas dolazimo do gradića Kavale. Stajemo u Lidl u dnevnu nabavku, a ispred dućana upoznajemo Davida - putnika biciklista iz Južne Afrike. Stariji čovjek, ali itekako pun života, govori nam o svojim velikim planovima. Naime, planira proputovati cijeli svijet biciklom. Za sad je prošao cijelu Kanadu i srednju Europu, a sada putuje prema Istanbulu nakon čega planira produžiti kroz Aziju. U usporedbi s ljudima koje smo upoznali naš pothvat čini se zanemarivo malen. Ipak, činjenica je da nismo upoznali mlađe bicikliste od nas što ukazuje da imamo još puno vremena za velike stvari i da smo zapravo rano počeli.

Nakon što smo nadoknadili izgubljene kalorije tjesteninom, shvaćamo da još imamo preko 80 kilometara vožnje... Vidno zabrinuti, ali motivirani krećemo u napad. Nakon ručka obično imamo nešto više energije tako da bez problema jurimo uz vjetar u leđa. Sve je funkcioniralo savršeno, a onda je Nina promjenila brzinu i zakomplicirala nam život. Lanac na Ghostu se na dva mjesta zapetljao u omču... Igor ga pokušava otpetljati na mjestu, ali nejde pa odluči skinuti dolje cijeli lanac. U to vrijeme, do nas dolazi stariji biciklist i pokuša nam pomoći. Nema praktičnog znanja, ali okrenuo je par brojeva i za par minuta doleti njegov poznanik, serviser. Uz malu jezičnu barijeru, uspijevamo se sporazumjeti i brzo popraviti lanac! Pozdravljamo se, zahvaljujemo i svatko odlazi svojim putem. Sretni što smo tako brzo uspjeli rješiti naizgled težak problem krećeno dalje. Nakon 2 okreta pedala, cijeli lanac opet pada na tlo. Opet ljuti i nervozni, odlazimo pješice do obližnjeg sela u potragu za pomoći. Nakon par upita, mještani nam govore da navodno ima servis u selu. Nakon što smo 5 puta prošli kroz selo gore-dolje, konačno smo ga našli. Nije ni čudno da ga nismo našli na prvu jer je to zapravo veliko dvorište prepuno kosilica, motora i par starih bicikala, ovo nije servis za bicikle već servis za sve. Međutim dečki su otklonili svaku sumnju, brzo su primjetili kvar i za par minuta Ghost je spreman za pokret. Neizmjerno smo zahvalni što smo pronašli a oni nisu ništa niti naplatiti.

Sada treba odlučiti hoćemo li kampirati ovdje ili ćemo voziti do planirane destinacije. Problem je da se već polako mrači, a još imamo preko 20km za odvoziti, što znači da će nas u nekom trenutku definitivno vloviti kmica. Idemo dalje, idemo naprijed... Noćna vožnja čak je i dosta ugodna sve dok nas nije ulovila kronična glad. Napokon, već debelo iza 21h pronalazimo mjesto na plaži gdje ćemo kampirati par metara od mora. Slažemo kamp i obilnu večeru! Dan je bio jako dug i naporan. Srećom, sve je dobro završilo. Našli smo prave ljude na pravom mjestu... Ili su oni našli nas.