Search

Relacija: Hutovo - Herceg Novi

Kilometraža: 120km

Budžet: 100kn

Ručak/Večera: tortilje s tunom, punjene paprike

Motivacija: N - 9, I - 10

Umor: N - 8.5, I - 7.5

Rano ujutro budi nas stado ovaca na putu za pašnju. U prirodi se uvijek nađe adekvatna zamjena za budilicu, svaki puta bude nešto novo. Izlazimo iz šatora i pozdravljamo se sa Simonom. Kuhamo kavu, pravimo zobenu kašu i spremamo se za zajedničku vožnju.

U sljedećih 50ak kilometara imat ćemo dovoljno vremena međusobno se upoznati. Simon je 34ogodišnji Švicarac. Prije mjesec dana dao je otkaz i krenuo na putovanje života. Plan mu je biciklom doći do Turske, a zatim se avionom prebaciti u toplije krajeve južne Azije. Zanimljivo je koliko putnika biciklista dijeli istu priču - godinama rade da bi shvatili kako im treba odmor i promjena. Tada život preokrenu naglavačke i otiđu se pronaći negdje u svijetu.

Sa Simonom vozimo do skretanja za Trebinje, ondje razmjenjujemo kontakte i pozdravljamo se. Bok Simon, nadamo se da se vidimo u Albaniji! Uskoro dolazimo do granice Hrvatske i BiH. Nakon tjedan dana ponovno smo doma. Odlučili smo posjetiti Dubrovnik iako skrećemo s rute. Već pri dugom spustu u grad uživamo u panoramskom pogledu na Dubrovačke zidine i plavo prostranstvo s otočićem Lokrum. Šećemo Stradunom i zaključujemo da ćemo se vrlo brzo morati vratiti kako bismo detaljnije istražili ovaj hrvatski dragulj.

Gužva i sunce užasno nas iscrpljuju. Nekako uspjevamo u centru Dubrovnika naći mali parkić. Nina se ne osjeća najbolje, izgleda da dolaze na naplatu jučerašnji kilometri. Dok Nina odmara u parku, Igor kreće u potragu za lijekom. Lijekovi (kava i sladoled) već nakom 15ak minuta vraćaju Ninu među žive. Igor je definitivno spreman postati doktorom.

Vožnja do Herceg Novog nije lagana, no činjenica da sutra i prekosutra odmaramo čini vožnju puno lakšom. Posljednjim atomima snage penjemo se do granice Hrvatske i Crne Gore. Odmah nakon granice smjestili su se Igorov ujak Vinko i ujna Senka. Na vrata smo došli prilično kasno, gladni i iscrpljeni. Naravno da nas je Igorova familija dočekala i više nego spremna. Siti i sretni uskoro padamo u san.