Search

• Ručak: Salata s tunom

• Motiviranost (1-10): I-8 , N-8

• Umor (1-10): I-8½, N-8

8:00 Marco nas zove na jutarnju dozu kofeina i domaći pekmez od smokava. Talijani većinom za pripremu kave u svom domu koriste moka aparat. Kava koja se dobije iz moke slična je espressu iz kafića. Iako smo mi navikli piti kavu s puno mlijeka, Marcov espresso bio je toliko dobar da nam mlijeko nije falilo. Uz ugodan razgovor, kava i doručak sjeli su još bolje.

Zahvaljujemo se Marcu i Federici na gostoprimstvu i krećemo u nove avanture. Do Napulja nas dijeli nešto više od 200 kilometara. Rezervirali smo sobu u Napulju za sutra i prekosutra, stoga je plan danas napraviti što više kilometara kako bismo sutra stigli u apartman. Ubrzo dolazimo natrag do obale Tirenskog mora. Sljedeće dva dana čeka nas duga, ravna cesta uz samu obalu. Ipak, za sada se misija ne čini lagana zbog bočnog vjetra koji diže valove. Dobrih 40 kilometara vozimo uz beskrajna pješčana prostranstva. Ponekad se čini kao da vozimo kroz pustinju jer su se od snažnog vjetra formirale pješčane dine, a i ceste su na dijelovima prekrivene pijeskom.

Na kraju spomenute duge pješčane plaže, stajemo na kupanje i ručak. Valovi su toliko jaki da spasioci na plaži zvižde na sve koji se barem malo udalje od pličaka. Osim velikih valova, mana ovih plaža je i nedostatak hladovine. Radi se o obali bez drveća, grmlja i bilo kakvog zelenila, samo pijesak koji žari pod nogama.

Nakon odmora, koji je zbog sunca bio iscrpljujuć, nastavljamo s popodnevim dijelom vožnje. Ulazimo u područje zahvaćeno velikim požarima, očito nedavnih jer je nebo puno helikoptera i kanadera koji gase vatru. Pošto smo krenuli kasno ujutro i velik dio vremena proveli na plaži, nećemo danas stići odvoziti željenu udaljenost. Prati nas prekrasan zalazak sunca, a nama fali još 20ak kilometara do plaže na kojoj smo planirali kampirati. Kilometri brzo prolaze, međutim na putu do nje snašla su nas tri neugodna iznenađenja. Dva kraća i jedan duži mračni tunel, bezobzira na opremu i svijetlo, vrlo su neugodni za voziti. Najduži tunel dug je 900 metara. Na početku je dobro osvjetljeni, međutim ulazeći dublje našli smo se u potpunom mraku. Strah, neugoda, panika i adrenalin napravili su svoje, pedale vrtimo kao da nam je zadnje. Živi, zdravi i istraumatizirani dolazimo do naše plaže. Pošto je plaža prilično nedostupna, čeka nas 20ak minuta probijanja s biciklima. Trnje, strmi spustovi i kamenje pobrinuli su se da se dobro izgrebemo. Ipak, nagrada je bila veća. Prekrasna, otuđena plaža samo za nas sa ravnim mjestom za šator sakriveno ispod drveća s pogledom na more. Savršeno. Buona notte amici!